Все, що ви маєте знати при встановленні газобалонного обладнання на авто

Колекція помилок про газ і газове обладнання останнім часом перестала поповнюватися. Чи то фантазія вичерпалася, чи то особливого резону немає щось нове вигадувати. Вам повинно бути цікаво довідатися всю «страшну правду» про газ, а може бути і розвіяти свої власні сумніви. Спочатку уявіть собі гордо застиглий профіль співрозмовника і процеженное крізь зуби: «Я заробляю достатньо, щоб їздити на бензині». Дослідження показали, що використання газового палива економічно доцільно для 30-35% автопарку. А заробляти більше (або витрачати менше) не відмовиться жоден мільйонер. Звичайно, для справжніх товстосумів вигода менше «штуки баксів» в один присід взагалі не розглядається, але ж ми не Рокфеллери, у нас просто профіль гордий. Далі йде цілий список технічних перлин, відстоюючи правоту яких автори норовлять періодично використовувати кулаки або підручний інструмент в якості вирішальних аргументів.

Перл перший (він же основний): «У двигуні прогорає»

В більшості випадків звучить це саме так як написано, і тільки в рідкісних випадках технічно грамотні люди уточнюють, що прогорає НЕ головка блоку, що не стінки циліндра, і не та сама прокладка між кермом і сидінням, а саме випускні клапана. Що ж, факт є факт, і тривалість горіння газу дійсно вище, ніж бензину (низькооктанового), і чисто теоретично таке можливо. Мова йде про те, що в момент відкриття випускних клапанів газоповітряна суміш в циліндрі ще продовжує горіти і, як наслідок, повинен відбуватися перегрів випускних клапанів. Але: а) подібне відбувається на бензинових двигунах через неправильно виставленого запалювання (і де ж тут, вибачте, газ?) б) Навіть маститі специ з журналу «За кермом» не змогли довести правильність цього твердження (справедливості заради варто відзначити, що й не спростували). І нарешті: в) Правильно виставлене запалювання або використання октан коректора назавжди закриє для Вас це питання.

Другий: Установка системи газового харчування веде до збільшення ризику загоряння автомобіля.

Ну що тут можна заперечити? Так загалом то воно і є, оскільки дві паливних системи в одному автомобілі — це ускладнення конструкції, і якщо не стежити за станом трубок і шлангів (що як для бензинової так і для газової системи входить в перелік робіт, які виконуються в рамках ТО) то можлива поява несправностей, які можуть служити причиною загоряння. Однак не це викликає претензії і сумніви. Кажуть, як правило, про небезпеку розміщення газового балона в багажнику, малюючи страшні картини наслідків вибуху. І ось що дивно: балон з 3,5-4мм сталі, розміщений в багажнику — це страшно і може вибухнути, а паливний бак, по товщині не сильно відрізняється від консервної банки, розташований в арці заднього правого крила у ВАЗів 01-07 — це нормально. У реаліях, газовий балон, оснащений запірною арматурою із запобіжними клапанами здатний витримати найсильніший удар, і навіть обрив магістральних трубок не викличе скільки-небудь значного й пожежонебезпечного витоку. Руйнування ж балона може відбутися лише в тій ситуації, коли водієві і пасажирам буде, на жаль, байдуже, що станеться з ними і з машиною після удару. Наприклад, після наїзду вантажного рухається зі швидкістю в 80 км / год на нерухомий автомобіль. Підтвердженням може служити наявність б / в газових балонів у цілком робочому стані на розборках битих іномарок (і машини на розборі не горіли, і балони ніяк не закопчені). Зрозуміло, саме слово «ГАЗ» несе в собі якесь попередження про небезпеку, проте варто пам’ятати, що пропан-бутанова суміш, використовувана в більшості автомобілів, у звичайних умовах важче повітря, що запобігає утворенню газоповітряної суміші, а точка займання цієї самої суміші вище, ніж у суміші бензину з повітрям. Ще ряд питань і заперечень стосується безпосередньо сумісності систем подачі бензину з газовими системами. Як приклади приводять пересихання гумових ущільнювачів і засмічення жиклерів у карбюраторних автомобілів, вихід з ладу форсунок і бензонасоса у автомобілів з інжекторної подачею палива. Тут саме час вигукнути: вивчайте «матчастину» або читайте інструкцію з експлуатації! Ну чорним по білому скрізь написано, що у автомобіля, оснащеного газотопливною системою, запуск двигуна повинен здійснюватися на бензині з наступним переходом на газ, що паливний бак ніколи не повинен бути порожнім, і що бензонасос на автомобілях з електричними форсунками не відключати. Економія на паливі не повинна доходити до абсурду, якщо Ви, зрозуміло, не хочете поповнити ряди супротивників газу, попередньо витратившись на ремонт системи подачі бензину.
© 2015 - 2017 VM Service. All Rights Reserved.